תוכנה להגנת רשתות ארגוניות מהתקפת סייבר

musestudios.co.il  > מחשבים ואלקטרוניקה >  תוכנה להגנת רשתות ארגוניות מהתקפת סייבר
0 Comments

ישנם מספר יישומי תוכנה זמינים כדי לסייע בהגנה על מערכות מידע מפני סיכוני סייבר, ומספר ארגונים פורסים אותם. במגזר הפדרלי בארה"ב, ארגונים ממשלתיים פורסים מספר פתרונות "שומר סייבר" בעוד ארגונים ויחידים פורסים פתרונות זיהוי/מניעת חדירה וחומות אש מבוססות אינטרנט. לדוגמה, דו"ח מינואר 2002 של המרכז למחקרים אסטרטגיים ובינלאומיים קבע שתוכנה לאיתור/מניעת חדירה "לא הייתה בשימוש נרחב על ידי ארגונים גדולים", וכי ייתכן שהדבר נובע מהעלות הגבוהה של הפתרונות ביחס ליתרונות. הם מספקים." ארגונים צריכים להחליט אם הכלים האלה מתאימים למשימתם והיכן הם יכולים לפרוס אותם.

מספר מחקרים התייחסו ליעילות של חומות אש מנקודת מבט של תקיפה, כולל דו"ח מאוקטובר 2000 מאת חטיבת אבטחת המחשבים של המכון הלאומי לתקנים וטכנולוגיה (NIST), שבו ה-NIST תיאר שבעה דרגות סיכון מפריצות לרשת. , וציין שלחומת האש של הרשת היה פוטנציאל למנוע את רוב אלה. מאז, מחקר תמך בממצאים בדוח NIST.

באוקטובר 2003, ה-NIST פיתח את מסגרת אבטחת הסייבר של ממשלת ארה"ב, שכותרתה, תוכנית אסטרטגית אבטחת סייבר הפדרלית של ארה"ב. הוא הדגיש את הצורך במפתחים פרטיים ובמשאבים ציבוריים והדגיש כי "סובלנות חדירות" הממוקדת בטכנולוגיה הייתה מוגבלת, ותתגבר על ידי חינוך. היא טענה כי יש "להטמיע" טכנולוגיות מניעה קיימות, כגון זיהוי/מניעת חדירה, חומות אש ברשת וניהול תיקונים בפתרונות טכנולוגיות מידע, כגון התקני מחשוב. הוא תיאר שלוש קטגוריות של פתרונות טכנולוגיות מידע: סובלנות לפריצה, אבטחת מידע ואבטחת רשת. יש להשתמש בקטגוריות אלה כדי למקד את הפריסה של פתרונות אבטחת רשת. הממשל הפדרלי בארה"ב מעודד כעת באופן פעיל יישומי אבטחת רשת, על ידי תמיכה בתקנים טכנולוגיים ועידוד השימוש במנגנוני אבטחה.

לפי ה-NIST, לאינטרנט עשויה להיות השפעה משמעותית על אבטחת הסייבר של רשתות ממשלתיות, בין היתר בגלל "השילוב בסיכון גבוה של אלמנטים רבים, כולל מספר רב של משתמשים, שימוש נרחב במחשבים אישיים, כמויות גדולות של נתוני מחשב שעלולים להיות רגישים, ואמצעי אבטחה פיזיים מוגבלים." נכון לתחילת 2004, היו רק "ארגונים מעטים באינטרנט המשמשים כשער אינטרנט לרשתות ממשלתיות", אך ככל שהאינטרנט גדל, כך גם פגיעותן של רשתות במגזר הציבורי והפרטי. במאי 2004, ה-NIST פרסם דו"ח הממליץ על צעדים שסוכנויות ממשלתיות יכולות לנקוט כעת כדי לשפר את אבטחת הסייבר שהתקבל כקו מנחה.

תוכנות ומערכות CyberGuard, CyberSentry, NetBlocker ו-PC Anywhere הם כלי זיהוי/מניעת חדירות ברמת הארגון למחשבים והתקנים ניידים. הם כוללים הגנה "בזמן אמת" מפני התקפות ידועות ובלתי ידועות כאחד, וגם מגוון שיטות למניעת התקפות. חברות רבות משתמשות ב"חומת אש" משלהן. חומות האש הבסיסיות ביותר משתמשות בסינון מנות כדי לחסום הודעות נכנסות לא מורשות למחשבים ולסנן את סוגי ההודעות הנכנסות המותרות. חומת אש יכולה לבדוק כל חבילה, במקרה של סינון מנות, או לבצע מעבר אחד דרך כותרות החבילות, במקרה של מסנני גישה. כללי הסינון יכולים להיות סטטיים (מקודדים קשיחים למערכת), שנוצרו באופן דינמי על ידי כללים בתגובה לבעיות אבטחה ספציפיות, או להגדיר על ידי המשתמש באמצעות תוכנת תצורה.

חומות אש אחרות בודקות את התעבורה בזמן אמת ומאפשרות רק להודעות מסוימות לעבור דרכן. לדוגמה, מערכת עשויה לאפשר תעבורת HTTP דרך, אך רק לאפשר תעבורת HTTP לכתובות URL המותרות במיוחד, לפי תחום. זה עוזר למנוע חדירות לא רצויות ליישומים פנימיים, ספציפיים למארח, שכן חומת האש יכולה לבדוק כל חבילה כשהיא מגיעה ולחסום הודעות שמגיעות מחוץ למארח.

בשנת 2003 דיווח ה-IDC כי שיעור הארגונים המשתמשים במערכות זיהוי/הגנה על חדירה הולך ופוחת, ככל שהסתמכות רבה יותר על חומות אש

המשתמשים נדרשים להגן באמצעות סיסמה על המכשירים שלהם, להצפין נתונים ולהתקין יישומי אבטחה כדי למנוע ממשתמשים זדוניים לגנוב מידע מהטלפונים שלהם ברשתות ציבוריות.

לפתח תוכנית פעולה למכשירים ניידים

מכשירים ניידים עלולים להוות בעיות אבטחה וניהול חמורות, במיוחד כאשר הם מכילים מידע רגיש או יכולים לגשת לרשת החברה שלך. אתה יכול להגן על המכשיר הנייד שלך על ידי כיבוי של Bluetooth כאשר אינו בשימוש, שימת לב לרשת ה-Wi-Fi שאליה אתה מחובר ושימוש באפליקציות אבטחה לשיפור הניטור וההגנה.
למידע מורחב על הגנה מפני כופר ותוכנה להגנת רשתות ארגוניות מהתקפת סייבר כדאי לגלוש לאתר activate.co.il

כלים וציוד אבטחת סייבר יכולים לא רק לעזור לארגון שלך להגן על מידע רגיש

אלא גם להגן על הביצועים הכוללים, המוניטין ואפילו היכולת להמשיך לעשות עסקים. לכן, כל ארגון ותעשייה צריכים לשמור על רמה מסוימת של פתרונות אבטחת רשת כדי להגן על נקודות התורפה שלו מפני איומי סייבר הולכים וגדלים. אחד הדברים הטובים ביותר שאתה יכול לעשות עבור העסק שלך הוא לנקוט בגישה פרואקטיבית לאבטחה, כולל החומרה והתוכנה המקיפים את הרשת שלך. עם אבטחת סייבר יעילה, אתה יכול לגלות את כל הספקטרום של איומי סייבר כדי להגן על הנתונים, העסק והלקוחות שלך.

בין אם אתם מחפשים להגן על הבית והעסק שלכם מאיומי סייבר

או מחפשים לבנות קריירה בתחום אבטחת סייבר, הכלים המוזכרים כאן יתנו לכם סקירה טובה של עולם אבטחת הרשת. כעת, לאחר שכיסינו את השלבים העיקריים להגנה על הנתונים והמידע החשובים שלך, נראה לך כיצד להגדיר מנגנונים לזיהוי וזיהוי התקפות סייבר בחלק השלישי של סדרת אבטחת הסייבר עבור יצרנים מרשת MEP הלאומית. בחלק הראשון בסדרת חמישה חלקים Cybersecurity for Manufacturers, רשת MEP ארצית, הסברנו כיצד לזהות חולשות בתשתית שפותחות את הדלת להתקפות סייבר.

אחד המרכיבים המאתגרים ביותר של אבטחת סייבר הוא האופי המתפתח של סיכוני אבטחה. דרושה טכנולוגיה כדי לספק לארגונים וליחידים את כלי אבטחת הסייבר הדרושים להם כדי להגן מפני התקפות סייבר.

למערכת אבטחת מחשבים יש כמה שכבות הגנה המכסות התקנים

מחשבים, תוכניות ורשתות. זה עוזר להגן על הסיסמה שלך על ידי שמירה על הרשת, הנתונים הדיגיטליים והפיזיים שלך מפני פולשים. מסייעת בהגנה על מערכות מחשב מפני חדירה, שימוש לא מורשה במשאבים, התקפות האקרים וכדומה. תוכנת אבטחת סייבר מזהירה את המשתמש מיד על כל איומים המתגלים במערכת המחשב או ברשת.

אבטחת סייבר עוסקת בהגנה על מערכות מחוברות לאינטרנט כגון חומרה

תוכנה ונתונים מפני איומי סייבר. נוהג זה משמש אנשים ועסקים כדי להגן מפני גישה לא מורשית למרכזי נתונים ומערכות מחשב אחרות. אסטרטגיית אבטחת סייבר חזקה יכולה לספק הגנה טובה מפני התקפות זדוניות שמטרתן לגשת, לשנות, למחוק, להרוס או לגזול ארגונים או מערכות משתמשים ונתונים רגישים.

אבטחת רשת

היא שיטה לשימוש בכלי אבטחת רשת שונים כדי להגן על רשתות ומערכות מפני גישה לא מורשית לנתונים, גניבת זהות והתקפות רשת אחרות. אבטחת רשת היא מונח המשמש לתיאור כלי אבטחה, אסטרטגיות וטקטיקות שנועדו לנטר, למנוע ולהגיב לפריצות לא מורשות לרשת, תוך הגנה על נכסים דיגיטליים כולל תעבורת רשת. ובכן, בנוסף להגדרות, כלים ואסטרטגיות, אבטחת סייבר היא בעצם כוח להגן על העסק והלקוחות שלך. משמעות הדבר היא הבנת איומים ופתרונות, ולדעת כיצד להשתמש במידע זה כדי לבנות אסטרטגיית אבטחת רשת חזקה ומקיפה.

GigaSMART משפרת את האפקטיביות של כלי אבטחת הסייבר הקיימים שלך על ידי מתן נראות מעולה לתעבורת הרשת ומאפשרת למשיבים לזהות ולחשוף התקפות מוצפנות

תוכנות זדוניות, ערוצי שליטה ובקרה סמויים וניצול גניבת נתונים לא מורשים. תוכנת אנטי וירוס ממלאת תפקיד חשוב בהגנה על המערכת שלך על ידי זיהוי איומים בזמן אמת כדי לשמור על בטיחות הנתונים שלך. תוכניות אנטי-וירוס כמו Bitdefender, Panda Free Antivirus, Malwarebytes ו-Avast מגנות על המחשב שלך מפני קודים או תוכנות לא מורשים שעלולים לאיים על מערכת ההפעלה שלך.

אתה יכול להגן על המחשב שלך באמצעות חומות אש ותוכנת אנטי וירוס וביצוע שיטות העבודה המומלצות לשימוש במחשבים

עבור משתמשים ביתיים, McAfee מספקת תוכנת אבטחה להגנה על מכשירים ניידים ומחשבים אישיים. בנוסף, אתה יכול להשתמש בו גם כדי להגן על כל הרשת, כולל התקנים, נקודות קצה, נתונים ותוכנה. בנוסף להיותה אחת מהאפשרויות הקלות ביותר לשימוש ברשימה שלנו, זה גם אומר שאתה יכול להפחית עלויות תוך מתן אבטחת נקודות קצה ורשת מצוינות.

טכנולוגיות נפוצות המשמשות להגנה על אובייקטים אלו כוללות חומות אש מהדור הבא

מסנני DNS, הגנה מפני תוכנות זדוניות, תוכנות אנטי-וירוס ופתרונות אבטחת דואר אלקטרוני. עם זאת, חברות זקוקות לאסטרטגיית אבטחת סייבר כדי להגן על העסק, הלקוחות והנתונים שלהן מפני איומי אבטחת סייבר מתגברים. פתרון אבטחת רשת יכול להרחיק פולשים, אך תרבות אבטחת רשת מאפשרת לכל החברה שלך למנוע מפולשים להתעניין בעסק שלך. על כל חברה המשתמשת באינטרנט מוטלת האחריות ליצור תרבות בטיחות שתבנה אמון עם החברה והצרכנים.

בנוסף

הסוכנות פרסמה רשימה של טיפים לאבטחת סייבר שמפרטת עשר דרכים מרכזיות שבהן בעלי עסקים יכולים להגן על העסקים – והלקוחות שלהם – מפני התקפות סייבר. המהירות שבה אתה יכול למנוע התקפות אבטחת סייבר ולשחזר את הנתונים שלך הפכה קריטית לאריכות החיים של העסק שלך. גם אם יש לכם אמצעי אבטחה חזקים, אם תוכנת הכופר תוקפת ועושה נזק, היא עלולה לתקוף את תוכנת הגיבוי עצמה ולהשחית את קבצי הגיבוי. גם כאשר פושעי סייבר מקבלים גישה לרשת ולקבצים, הצפנה יכולה למנוע מהם לקבל גישה למידע זה.

Cyber ​​​​Protect

הוא כלי שעוזר למנוע אובדן נתונים והפרות אבטחה. תוכנה זו להגנה על נתונים יכולה גם לעזור לך לסרוק כתובות IP ואתרי אינטרנט לאיתור איומי תוכנה זדונית. יישום זה יכול לזהות איומים באופן אוטומטי, לעקוב אחר מדיניות אבטחה ולהגן על הרשת שלך.
למידע מורחב על סנטינל וואן ותוכנה להגנת רשתות ארגוניות מהתקפת סייבר ניתן לבקר ב- sentinelone-edr.co.il

תוכנה זו מציעה מדיניות גישה אחידה ומפחיתה פגיעויות עם תיקוני אבטחה אוטומטיים

אבטחה אלחוטית והגנת DNS. פתרון הלמידה העמוקה המקיף שלהם מאבטח נקודות קצה, רשתות, שרתים ומכשירים ניידים וניתן ליישם את רוב מערכות ההפעלה ובכל סוג קובץ.

חברת אבטחת הסייבר העולמית מספקת גם אבטחת ענן

חומות אש מתקדמות, הגנת נקודות קצה וזיהוי ומניעה של איומים. הפלטפורמה מבוססת הענן המזהה ומתקנת פרצות אבטחת רשת עובדת עם ערימת האבטחה הקיימת של הארגון כדי להגן על האופי המשתנה של הרשת. Cynet 360 הוא פתרון אבטחה מקיף המגן על כל הרשת מפני איומים. אבטחת נקודות קצה היא אסטרטגיה שנועדה להגן על היקף הרשת ועל נקודות הקצה הממוקמות על ההיקף.

הגנת איומים מתקדמת (ATP)

היא קבוצה של פתרונות ופרקטיקות שניתן להשתמש בהן כדי לזהות ולמנוע התקפות מתקדמות או תוכנות זדוניות. בדרך כלל, פתרונות ATP כוללים שילוב של מערכות נגד תוכנות זדוניות, ציוד רשת, פרוקסי של נקודות קצה, שערי דואר אלקטרוני ולוחות בקרה מרכזיים. Advanced Persistent Threats (APT) הן התקפות ממוקדות גמישות שבהן התוקפים מתגנבים לרשת ונשארים ללא זיהוי במשך זמן רב כדי לגנוב נתונים. על ידי הצפת היעד בהודעות, בקשות חיבור או מנות נתונים, תוקף יכול להאט או לעצור את המערכת, ולמנוע מתנועה לגיטימית להשתמש בה.

 

דילוג לתוכן