הכוונה תעסוקתית מקצועית

musestudios.co.il  > משפחה וקהילה >  הכוונה תעסוקתית מקצועית
0 Comments

תכניות מנהיגות וייעוץ מקיפות מדגישות גם את פיתוח כישורי מחקר ותכנון אקדמיים ומקצועיים, מיומנויות תעסוקה, מיומנויות יחסים, מיומנויות חינוך וקבלת החלטות בקריירה, למידה במקום העבודה ופיתוח והבנה של חינוך מקומי, ממלכתי ולאומי. , הזדמנויות, צרכים, תעסוקה ומגמות בשוק העבודה. התוכנית להכוונה וייעוץ קריירה מפתחת מיומנויות אישיות בידע עצמי, הוראה ולימודים מקצועיים ותכנון קריירה. תוכניות הכוונה וייעוץ קריירה עוזרות לאנשים לצבור את הידע, הכישורים והניסיון הדרושים להם כדי לזהות אפשרויות, לבחון חלופות ולהצליח בחברה. הכוונה תעסוקתית (או הנחיית קריירה, הנחיית קריירה או הנחיית קריירה) היא עזרה בבחירת ופיתוח קריירה.

יועצי קריירה מספקים שירותים עסקיים מקצועיים הקשורים למדיניות משאבי אנוש

כגון ניתוח מקצועי והכוונה בקריירה. הכוונה בקריירה מורכבת משירותים המסייעים לאנשים לנהל בהצלחה את מסלולי הקריירה שלהם. בליבו של מודל הדרכה לקריירה של דרום קרוליינה עומדת המשימה לשפר את הידע הקריירה של התלמידים על ידי עמידה בסטנדרטים והכישורים המפורטים במודל התוכנית להכוונה וייעוץ בקריירה של דרום קרוליינה (pdf). באוסטרליה, ייעוץ מקצועי יכול להינתן על ידי אנשי מקצוע בתחומים שונים (כגון פסיכולוגיה, חינוך, מנהיגות וייעוץ).

הכוונה בקריירה

היא מנוף מדיניות מרכזי בסיוע למבוגרים לנווט בשוק עבודה משתנה ללא הרף עם עצות ומידע על הזדמנויות עבודה ולמידה. במאמץ האחרון, הרשת לחדשנות בהכוונה וייעוץ קריירה באירופה (NICE) – קונסורציום של 45 מוסדות אירופה להשכלה גבוהה בתחום ייעוץ קריירה – הסכימה על מערכת של תפקידים מקצועיים ליועצי ייעוץ. מחנכים מקצועיים וטכניים עם תעודת מומחה מידע מקצועי בתוקף לשנה או תעודת יועץ CTE שהונפקה לפני 1 ביולי 2018 רשאים להגיש בקשה לקבלת תעודת מומחה ראשוני להכוונה בקריירה ב-CTE וייחשבו ככשירים לקריירה ראשונית של CTE. תעודת מומחה להתמצאות. מספקת למגזרים את הנתונים הגבוהים ביותר המתפרסמים על תעסוקה ושכר ליועצי חינוך, התמצאות וקריירה.

איש מקצוע טוב לפיתוח קריירה יכול לעזור לך לחקור אפשרויות קריירה

לתקשר מגמות בשוק העבודה ויכול להעריך את הכישורים המקצועיים, תחומי העניין והערכים שלך. ה-NCDA הוא מוביל מוכר בקביעת סטנדרטים למקצוע פיתוח הקריירה, מתן תוכניות ושירותי ייעוץ מקצועיים והערכת חומרי מידע לקריירה. ברשימה מופיעות המדינות והאזורים עם הנתונים הגבוהים ביותר שפורסמו על תעסוקה, יחס עבודה ושכר עבור יועצי חינוך, הכוונה וקריירה ויועצי קריירה. ייעוץ קריירה הוא סוג של ייעוץ ותמיכה הניתנים על ידי יועצי קריירה ללקוחותיהם כדי לסייע ללקוחות לנהל את מסלול חייהם, הלמידה ושינויי העבודה (הקריירה).

האגודה הלאומית לפיתוח קריירה

היא האיגוד המקצועי היחיד של יועצי קריירה בארצות הברית המספק הסמכה לייעוץ קריירה. מיקום ומחקר בקריירה נושא זה בוחן כיצד משפחות ואנשי מקצוע תומכים בצעירים עם מוגבלות בכל השלבים והמרכיבים של הכנה לקריירה, הישגים והצלחה. בדיוק בגלל היתרונות השונים הללו של הדרכה בקריירה, קובעי מדיניות במדינות רבות מממנים שירותי ייעוץ ציבוריים. לכן, NCDA הוא איגוד הפיתוח המקצועי המצטיין הראשון והארוך בעולם.
למידע נוסף אודות הכוונה תעסוקתית מקצועית עליך לבדוק כאן: logipass.net

ייעוץ מקצועי כולל מגוון רחב של פעילויות מקצועיות המסייעות לאנשים להתמודד עם אתגרים הקשורים לקריירה

עזרה במציאת עבודה עזור לסטודנטים או מבוגרים למצוא עבודה על ידי זיהוי אפשרויות קריירה, יצירת קורות חיים, הכנתם לראיונות וזיהוי משרות פנויות. כלי הערכה המשמשים בייעוץ מקצועי כדי לעזור ללקוחות לקבל החלטות קריירה ריאליות. המיומנות של יועץ קריירה היא לעבוד עם לקוח כדי ליצור אפשרויות, הזדמנויות ובחירות מציאותיות בדוח מפורט.

לדוגמה

ליועצי קריירה מקצועיים יש תואר שני בייעוץ או בתחומים קשורים. באמצעות כלים כגון קודי RIASEC של ג'ון הולנד, מלאי האינטרסים החזקים של משרד העבודה וה-O * Net של משרד העבודה, יועצי קריירה מקצועיים מפרשים נתוני אישיות ותעסוקה כדי להמציא את האפשרויות המתאימות ביותר וליצור תוכניות מציאותיות כדי לענות על הלקוחות. מטרות. לסטודנטים המעוניינים להתמחות או להתלמד, הקטלוגים, מאמרי הייעוץ והסרטונים של מרכז הקריירה של פרגוסון מציעים תוכן ללא תחרות. עובדה זו הוכרה על ידי מספר קבוצות מקצועיות שהתאחדו כדי לפתח תעודת מנחה קריירה גלובלית (או GCDF) המספקת תקני הכשרה, מפרטים ואישורים למי שמספק שירותים אלה.

חלק זה כולל גם סרטוני טיפים שימושיים לקריירה המספקים טיפים חשובים

סדרת סרטוני ה-Carrière Skills מספקת עצות תמציתית ובזמן על מיומנויות חיפוש עבודה ומיומנויות קריירה, כגון כתיבת קורות חיים ומכתבי כיסוי טובים יותר, נטוורקינג, ראיונות ופיתוח קריירה. מגמות בשוק העבודה, פעולות ותנודות, בחירת קריירה, שכר, איגודי עובדים, אוכלוסיית עובדים והיצע וביקוש של מקצועות ספציפיים במגזר. רשימת החניכות מכילה אלפי תוכניות, עם הזדמנויות ביותר מ-50 תחומי קריירה בכל מדינה.

ניסיון קשור מקצועות אלו דורשים כישורים

ידע וניסיון נרחבים. למעלה מ-230 ראיונות וידאו פרטיים עם אנשי מקצוע עובדים כלולים במאמרי קריירה כדי לספק מידע ממקור ראשון על המשרה. מאמרים אלו דנים בבעיות הספציפיות של כל קבוצה בחינוך ובעבודה, ומספקים עצות כיצד לפתור אותן.

לדוגמה, הם עשויים לדרוש תואר שני, וחלקם דורשים דוקטורט, Ph.D. או Ph.D. תוֹאַר. כל קטגוריה כוללת ספרייה של המשאבים הטובים ביותר שנבחרו עבורך כדי למצוא עזרה, תמיכה ומידע נוסף.

דילוג לתוכן