איזה שואב אבק לקנות

musestudios.co.il  > שואבי אבק ואביזרים >  איזה שואב אבק לקנות
0 Comments

שואבי שארק חדשים יותר של Shark מגיעים עם מגוון ראשי מברשת DuoClean בסיסיים המעולים גם לשטיח וגם לרצפות חשופות. שואבי אבק זקופים הם אחד מדגמי שואבי האבק הפופולריים ביותר, במיוחד דגמים עם צינורות ניקוי נוספים המאפשרים להם לנקות גם רצפות וגם משטחים מוגבהים. שואבי אבק ידניים הם כנראה הסוג הפופולרי ביותר של שואב אבק זול, אך ישנם דגמים נוספים (כולל שואבי אבק זקופים ושואבי כף יד).

מדריך זה מדגיש את השואבים הטובים ביותר בכל קטגוריה

אבל אם אתה יודע שאתה צריך סוג מסוים, אתה יכול גם לבדוק את הדפים שלנו עבור השואבים האלחוטיים הטובים ביותר ואפילו השואבים הרובוטים הטובים ביותר. השואבים הטובים ביותר שתוכלו לקנות היום מציעים שאיבה עוצמתית, קולטי אבק גדולים ובמקרים מסוימים סוללות עמידות כדי להבטיח שתפיקו את המרב מהרצפות שלכם. ישנם סוגים רבים ושונים של שואבי אבק בימינו, מדגמים קשורים ישנים ועד שואבים אלחוטיים המסתחררים ללא כבל קושר אותם לשקע סמוך. לאחר שהחלטת לאיזה סוג שואב אתה צריך (ראה לעיל), התכונות העיקריות שאתה צריך לחפש הן נוחות וקלות שימוש, חרירים מעוצבים היטב, חיי סוללה ארוכים (אם אלחוטי), וללא הסרת עומס כתמים, ו ערבות חזקה.
כדי לבדוק עוד פרטים נוספים בתחום של איזה שואב אבק לקנות נא לגשת לאתר vacuums.co.il

שואב האבק המתאים צריך לכלול את התכונות בהן תשתמשו הכי הרבה ואביזרים שיעשו הבדל אמיתי בחייכם

כמו חיבור ריפוד להסרת שיער של חיות מחמד או מברשת רצפה ממונעת לשטיחים ארוכים. אם אתם מחפשים שואב אבק רב-תכליתי שניתן להשתמש בו במגוון דרכים, בדוק את שואב האבק Light Stick של Eureka או את שואב האבק הזקוף ללא שקיות Dirt Devil Endura Reach.

לעתים קרובות שואבי אבק משלבים שאיבה עוצמתית עם ניידות

כגון שואב אבק ללא שקיות לחתולים ולכלבים של Miele Blizzard CX1 או שואב אבק אלחוטי של Samsung Jet 90. לשואבי אבק אלחוטיים 2 ב-1 להמרה יש לרוב כוסות זבל במלאי. בנפח 0.3-0.7 ליטר, אך גם קל מאוד לרוקן – שואבי אבק כאלה מיועדים לניקוי מהיר וניקוי בשעת חירום, אם כי ישנם דגמים המתאימים גם כשואב האבק הראשי בבתים ובדירות. עם זאת, ניתן למצוא גם סוגים אחרים של שואבי אבק (כגון דגמים ניידים, זקופים וסל) במחירים נוחים.

אם יש לך בית רב-מפלסי ואתה צריך לשאת את שואב האבק שלך למעלה ולמטה במדרגות

אתה יכול למצוא שואבי אבק זקופים עוצמתיים שהם קלים יותר אך לרוב יש להם פחות אביזרים ותכונות. חלק מהחומרים הפופולריים ביותר לניקוי שואב אבק הם כלי ניקוי לחיות מחמד. משואבי אבק רובוטיים שעושים עבורכם את רוב העבודה ועד לאפשרויות זקיפות כבדות שלא משאירות עקבות של שיער של חיות מחמד, אלו הם השואבים הטובים ביותר לניקוי הבית שלכם.

לא משנה מה המשפחה שלך צריכה, אנו בטוחים שאחד מקלסרי שואב האבק הטובים ביותר שלנו יעבוד בשבילך. אז הנה סקירה של סגנונות שואבי האבק הטובים ביותר, התכונות העיקריות שלהם ופרטים לגבי סוג הניקוי הטוב ביותר עבור כל אחד.

בעוד תאונות עם שואבי אבק הן בלתי נמנעות

השואבים הטובים ביותר יכולים לתקן אותן אחת ולתמיד. Dysons V8 Absolute הוא שואב אלחוטי קל משקל עם יניקה עוצמתית שיכול לקלוט כל דבר, החל מכדורי פרווה וגושי אבק גדולים מאוד ועד הלכלוך הקטן ביותר. הכרת התכונות הללו ביחס לצרכים ולתקציב שלך תעזור לך לבחור את השואב הטוב ביותר עבור הבית שלך.

מברשות ואקום מונעות על ידי חגורה קטנה או מנוע המכונה מברשת כוח/ראש כוח

על מנת לא לפגוע בחומרים העדינים הללו, דגמים רבים של שואבי אבק מצוידים בעוצמת שאיבה מתכווננת ובאביזרי ניקוי מיוחדים. שואב אבק בגודל סטנדרטי, זקוף או עם סל, הוא המתאים ביותר לניקוי עונתי יסודי. דגמים קטנים ובמחיר סביר יותר כמו שואבי אבק רובוטיים, מקלות ושואבי אבק כף יד יכולים לשמש כלי אידיאלי לניקוי נקודתי רגיל.

זאת אומרת

אתה יכול למצוא שואבי אבק זקופים, שואבי סל, רובוטים, שואבי אבק ניידים, שואבי ידיות, ואפילו שואבי אבק ניתנים להמרה שיכולים להיות זקופים או סל, או גם ניידים וגם ידית, תלוי בהגדרות שלך. לדוגמה, אינך מצפה שלשואב אבק כף יד, כף יד או רובוטי יהיה אותו כוח ניקוי כמו מיכל בגודל מלא או זקוף, אבל לכולם יש את היתרונות והחסרונות שלהם. סוג השואב בו אתה משקיע יכול להשפיע גם על הלכלוך על הרצפות וגם על האוויר שאתה נושם. למי שיש סוגים שונים של ריצוף בבית, תרצו למצוא שואב אבק שיוכל להכיל את כולם.

אם יש לך בית גדול עם הרבה שטיחים

חרירי הרצפה הרחבים יותר שנמצאים על שואבי אבק זקופים ישמרו על השטיחים שלך נקיים מאבק בכמה פעימות בלבד. מצאנו גם דגמים עם צינורות מורחבים לניקוי מדרגות מבלי להזיז את השואב. עם זאת, אם אתם שואבים בתדירות נמוכה יותר, מומלץ לשקול לקנות שואב אבק זקוף או סל גדול יותר עם מנוע חזק יותר כדי להבטיח ניקוי יסודי. שואב האבק הידני הוא קומפקטי במיוחד ומתאים לניקוי נקודתי – חשבו על קופסת דגנים הפוכה, אשפה לחתולים או איסוף אבק לאחר טאטוא.

אתה בהחלט לא רוצה לנקות את כל הבית עם אחד

אבל הם טובים כדי לעשות דברים כמו שצריך במהירות. לניקוי עמוק התוקף אבק שטיח, אלרגנים, שיער חיות מחמד והאדמה, בדוק את שואב האבק הזקוף ללא שקיות זה עם סינון HEPA, כבל 35 רגל ועיצוב כדור נשלף נוח. לשואב האבק האלחוטי הזה יש שלושה מצבים חזקים לסוגי רצפה שונים ועושה עבודה מצוינת בניקוי חיות מחמד.

שואב האבק הפופולרי הזה שוקל 13.7 פאונד ומשלב את יכולת התמרון של שואב זקוף קל משקל עם הנוחות של עיצוב מיכל הרמה שהוא נהדר לניקוי מדרגות או מקומות גבוהים בבית שלך

שואב אבק Optimus Prime זה לא רק עושה את העבודה הכפולה של ניקוי רצפות, אלא גם עובד כשואב אבק זקוף, אלא גם הופך לשואב אבק מיכל עם מספר אביזרים לניקוי במקומות שקשה להגיע אליהם. ה-Shark Navigator מגיע גם עם הרחבה כך שתוכל לשאוב את האזורים למעלה כדי להתמודד עם אבק וקורי עכביש.

לכרישים יש גם אטם אלרגני

כדי להפחית את הסיכוי של פסולת זיהומית להיכנס לביתך ומציע פח אשפה גדול להחזיק יותר לכלוך מאשר רוב שואבי האבק הזקופים האחרים. למרות שתוכנן עם העוצמה והשאיבה של שואב אבק זקוף, הוא קומפקטי וקליל מספיק כדי להתחרות אפילו עם שואבי אבק רגילים. בנוסף, הוא מתכוונן אוטומטית כאשר אתה עובר מסוג אחד של רצפה לאחרת, ותוכל להגדיר אותו בקלות ממכשיר כף יד למסורתי או זקוף עבור צדדיות מירבית. זהו שואב אבק בעל דירוג גבוה שניתן להשתמש בו עבור כל סוגי הניקוי הפנימיים, והוא עולה פחות מ-$35.

שואב האבק הרובוט הזה בולט בקטגוריית שואב האבק הרובוטים ההולכת ומתרחבת עם הערך הכולל שלו

iAdapt Navigation עם חיישני לכלוך ומברשות מרובות משטחים המסוגלים לנקות ביעילות גם שטיחים קצרים וגם רצפות קשות. אחרת, אם אתם מחפשים זקף די תכליתי שעובד היטב על מגוון משטחים, זהו אחד הזקפים הטובים ביותר שבדקנו.

דילוג לתוכן