כיצד לבחור עיסוי נכון?

musestudios.co.il  > תחביבים ופנאי >  כיצד לבחור עיסוי נכון?
0 Comments

כדי לקבל את התוצאות הטובות ביותר מהעיסוי שלך, הקדישו זמן לבחירת המטפל המתאים. או שאתה יכול להזמין מספר עיסויים עם מטפלים שונים כדי לראות איזה מהם אתה מעדיף. סוג העיסוי שתקבל יקבע באיזה מטפל תבחר. בדרך כלל תוכלו לבחור את סוג העיסוי אותו תרצו לקבל, וכל אחד מכם ובן הזוג יכולים לקבל סוגים שונים של עיסוי בהתאם להעדפות שלכם ולהיצע הספא.
למידע נוסף על כיצד לבחור עיסוי נכון? וספא ארבל שבחיפה כדאי לבדוק ב- spa-arbel.co.il

משיכות ידיים או טכניקות עיסוי משתנות בהתאם לניסיון של המטפל ולעיסוי המומלץ שאתה מחפש

עיסוי נקודת טריגר יכלול את כל הגוף שלך, אם כי המטפל שלך יתמקד בחלקים ספציפיים בגופך שצריכים להיות רגועים. עיסוי העושה שימוש בשפשוף איטי ולחץ עמוק, רקמות עמוקות או עיסוי נקודת טריגר משמש כדי לסייע במתח שרירים מתמשך, כאבים וכאבים. רקמות עמוקות הוא הליך עיסוי מאוד ספציפי בו המטפל משתמש בפרקי האצבעות והמרפקים כדי "להסיר" את רקמת השריר עד העצם עד העצם.

זה לא סוג העיסוי שצריך לבקש אם אתה מצפה להרפיה במהלך הטיפול ועלול להרגיש כאב במשך ימים לאחר מכן

לקוחות המקבלים עיסוי רקמות עמוק מתארים זאת לעתים קרובות כ"כאב נעים", כגון מתיחות לאחר ישיבה ממושכת. הוא משמש להתמקדות בכאבים כרוניים, באזורים נוקשים ומלחיצים במיוחד כמו הצוואר, הגב העליון, הכתפיים והרגליים. עיסוי רקמות עמוק משתמש בשמנים ובטכניקות הדומות לעיסוי שוודי, אך עם יותר לחץ והתמקדות באזורים בעייתיים ספציפיים.

עיסוי רקמות עמוק יכול להועיל בטיפול בפציעות מתח חוזרות

כאבים כרוניים ופציעות הגורמות לתנועתיות מופחתת. עיסוי יכול לעזור לנו להירגע, להקל על מתח, לנהל כאב ולעזור בטיפול בפציעות ספורט. ניתן להשתמש בעיסוי כדי להקל על כאב או מתח והפך לצורת הרפיה נפוצה. בשימוש נפוץ לאנשים העוסקים בספורט או מתעמלים באופן קבוע, עיסוי ספורט עוזר למנוע ולטפל בפציעות, להפחית כאבי שרירים, לתקן חוסר איזון בשרירים, לשפר את הגמישות ולשפר את הביצועים האתלטיים.

עיסוי ספורט

הוא גם אופציה טובה אם אתה נוטה לפציעות, שכן ניתן להשתמש בו כדי למנוע פציעות ספורט. שלב שוודית, שיאצו וטכניקות אחרות כדי להתמקד בתחומים הקשורים לתנועה שלך. המטרה היא להקל על מתח וכאב בשרירים, וטיפול בעיסוי משתמש ברבות מאותן טכניקות כמו עיסוי שוודי, עיסוי רקמות עמוק ופעילות גופנית. עיסוי ספורטיבי כולל שבץ מהיר יותר מעיסוי שוודי ועשוי לכלול טכניקות עיסוי אחרות כגון לחיצה, אקופרסורה, חיכוך ותנועת מפרקים.

עיסוי באבנים חמות דומה לעיסוי שוודי

פרט לכך שהמטפל בעיסוי משתמש באבנים חמות במקום או בנוסף לידיים. בשילוב עם לחץ עיסוי, טכניקות עיסוי באבנים חמות יכולות לעזור להקל על כאב ואי נוחות עצורים. עיסוי אבנים חמות עיסוי באבנים חמות נהדר למי שסובל מכאבי שרירים ומתחים, או שסתם רוצה להירגע. המטפל שלך עשוי להחזיק את האבן תוך כדי שימוש בטכניקות עיסוי שוודי כדי לעסות חלקים שונים בגופך בלחץ עדין.

בדרך כלל באמצעות לחץ קל עד בינוני ושימוש בשמן עיסוי

המטפל שלך ישתמש בתנועות לישה, הקשה ולחץ מעגליים כדי להפיג מתחים. המטפל בעיסוי שלך ישמן את פני העור בשמן עיסוי, ויעניק מספר עיסויים לחימום רקמת השריר. במהלך עיסוי רקמות עמוק, המטפל ישתמש בתנועות איטיות ולחץ אצבע עמוק כדי לשחרר מתח בשרירים העמוקים וברקמת החיבור. בעיסוי נקודת טריגר, המטפל מזהה את השריר ה"בעייתי" ומשתמש בלחץ עמוק כדי לשכנע אותו להירגע.

ההבדל

הוא שעיסוי רקמות עמוק משתמש במגוון טכניקות עיסוי מסורתיות, בעוד שעיסוי נקודת טריגר מנסה לתמרן או ללחוץ על הנקודה הזו, מה שמשחרר מתח בכל האזור (אולי אפילו לא קרוב לשריר). ניתן להפנות סוג זה של עיסוי לאזור שחווה את המתח הרב ביותר במהלך הספורט, או לכל הגוף תוך התמקדות בקבוצות השרירים המעניינות. עיסוי טיפולי יעיל להקלה על נקודות טריגר בגב העליון והתחתון, מתח פסיכולוגי וכאבי שרירים ומפרקים ללא כל מתיחה (בניגוד לעיסוי ספורטיבי). עיסוי רפואי גם עוזר להתמקד בפתרון בעיה ספציפית.

אנשים רבים פונים לטיפול בעיסוי

כדי להפחית מתח, להירגע, להקל על הכאב, להתאושש מפציעה, או פשוט לשפר את בריאותם ורווחתם. בין אם יש לך כאבי צוואר, פציעת ספורט או סתם זקוקים לפינוק, תוכנית טיפול בעיסוי מספק עיסוי מוסמך עשויה להיות הצעד הבא עבורך. בין אם אתה שוקל עיסוי כדרך להירגע או להקל על כאבים כרוניים ואי נוחות, המטפל שלך חייב להיות בעל הניסיון והידע לעשות את העבודה כמו שצריך. עיסוי מקצועי ממטפל מורשה הוא דרך מצוינת להרפיית שרירים, לקדם ריפוי טבעי ולהפיג מתחים וכאבים בכל הגוף.

טיפול בעיסוי ספורט משמש

כדי לסייע בבנייה מחדש של הגוף במהלך פעילות גופנית, כדי לעזור לעורר אזורים ספציפיים בגוף לפני אירוע ספורט, לנרמל רקמות הגוף לאחר אירוע, ולעזור להחלים לאחר פציעה. האקדמיה האמריקאית לניהול כאב מכירה בטיפול נוירו-שרירי כטיפול יעיל לכאבי גב הנגרמים מפציעות של רקמות רכות, כגון מתיחות בשרירים. מטרות הטיפול הקרניוסקראלי הן להקל על כאבים ומתח ולסייע בשיקום המיקום הטבעי של העצמות. מטפל בעיסוי ישתמש בליטוף או שפשוף איטי, מוצק ואינטנסיבי יותר כדי להקל על כאבים ממאמץ חוזר, בעיות יציבה, פציעות ומתיחות או כאבים בשרירים.

דילוג לתוכן