איך לבחור מתנת לידה

musestudios.co.il  > אירועים ומתנות >  איך לבחור מתנת לידה
0 Comments

אתה יכול להיות יצירתי ולהתאים אישית את המתנה שלך לאמא המיוחדת שלך. אם לאמא יש טעם אקלקטי בספרים, היא יכולה להעניק שובר לחנות הספרים האהובה עליה. אם אתה מכיר את הסופרת המועדפת עליך, אתה יכול לפנות אליה ישירות (רוב האתרים מאפשרים למעריצים ליצור איתה קשר ולבקש ליברוס לשעבר חתום) או שאתה יכול להכניס ספר לרשת.

הבחירה באיזו סוג מתנה להתאמה אישית יכולה להיות משותפת בכל הקהל למי שמעריך אינדיבידואליזציה

מציאת מתנה לחברך הופכת להיות קלה יותר אם אתה מרחיב את הרעיון לעיצוב הבית או מוצרים ביתיים. כאשר אתה מחליט על מתנה, אתה יכול לחשוב קדימה ולתכנן את עיצוב הבית וכלי הבית בכרטיס.

יש אינספור דרכים להתאים אישית מתנות, אך ארבע השיטות הפופולריות ביותר הן שם, תמונה, ציטוט ומונוגרמה. כל מיני מתנות למקלחת לתינוק הן סנטימנטליות ורעיון נפלא לתינוק חדש להכניס לארגז המזכרת שלו.

ישנן דרכים רבות מבחינת חנויות למצוא ציוד לתינוקות, אז תעשו לחברים החדשים שלכם טובה ותנו להם להקל על החזרה או החלפת המתנה שלכם.

מציאת רעיונות ייחודיים למתנות יום הולדת במסגרת התקציב שלך לא צריכה להיות קשה

מתנות תוצרת בית, מתנות בהתאמה אישית וספרי תמונות בהזמנה אישית יכולים למצוא בדיוק את מה שאתה צריך ליום ההולדת הקרוב שלך. להלן שמונה טיפים מהנים, פשוטים, יצירתיים ומוכחים לבחירת מתנה שתהיו גאים בהם אם יתמזל מזלכם שיש לכם את האוצר.

אני לובש אותם כל הזמן ואני תמיד אסיר תודה לאנשים שנתנו לי אותם

שום דבר לא מחזיר זיכרונות מאושרים יותר מאשר להשיג אותם עבורה. יש לי הרגשה שבחירת מתנה היא משהו שכל נותן אוהב לעשות. מרגש לראות כיצד אנשים מגיבים כאשר הם פותחים את ההווה ויודעים שעשיתם את יומם.

אחותך תתעורר כל יום עם מתנה מתחשבת. העלה את התמונות המועדפות על החברים הכי טובים שלך, תכנן את היום שלך והשקיע קצת זמן בהרכבת מתנה מהנה.

לצרות לקנות מתנת יום הולדת לאח, אין מה לדאוג. כמו כל מחונן טוב, כך תוכל להקל על חברים ומשפחה שעשויים לדאוג לבחור מתנה עבורך. ספר להם מה אתה רוצה, גם אם זה מרגיש אנוכי לשלוח להם רשימת משאלות.
למידע נוסף בתחום של מתנות ליולדת ניתן לבדוק כאן: klemantina.com

על פי מחקר מפתיע

הנמענים אומרים שהמתנות הכי מתחשבות הן אלה שהם רוצים. תנו למקבל את התענוג לדעת שהם נתנו לכם מתנה טובה ושלחו תמונה כפי שאתם מעריכים אותה. כ -20% מהאנשים במערכות יחסים לא רוצים או זקוקים למתנות רגילות. מכיוון שבן הזוג שלהם טומן טינה.

אם אתה חושב שבן הזוג שלך הוא אחד מ -20% מהאנשים במערכות יחסים שקוראים רק חמש שפות אהבה, הנה סיכום של האנשים הכי לא מרוצים.

יש פעמים בהן אנשים מרגישים שהם צריכים להוציא כסף רב על חברותיהם "מתנות יום הולדת

אבל אתה והחברה שלך עדיין יכולים לקבל מתנה מיוחדת ומשמעותית במסגרת התקציב שלך. בין אם זה חג המולד, יום האם או אפילו יום הולדת, יש קצת לחץ לבחור את המתנה המושלמת עבור אמא שלך. סביר להניח שהיא תגיד משהו כמו: "אל תדאג לי, מותק. איזו מתנה שאמא שלך נהנית הכי תלוי במה שאתה יודע על הטעם שלה, במה היא אוהבת ללבוש ובמקומות שהיא אוהבת לבקר בהם. – — למאמה ופאפס עם הצרור החדש שלהם יהיו עוד המון דברים שהם יכולים לקחת איתם, אז חסוך לעצמך מתנה גדולה יותר לביקור בית בנוסף לכל האדם. פרחים, אוכל והקפה האהוב של אמא הם מתנות נהדרות עבור חדר הלידה. הורים זקוקים לחיתולים, מגבונים, מגבונים וחיתולים כדי להיות בהישג יד בשעת חירום.

קטגוריה זו של מתנות נוטה ליצור מערכת יחסים מיוחדת בין הורי התינוק

תינוקות מגורה על ידי מרקמים שונים, אז אנחנו אוהבים צעצועים רכים העשויים מחומרים שונים, מצעצועי סריגה ועד בעלי חיים פרוותיים. בחר מתנות בצבעים רכים ובהירים כמו לבן, שמנת או צהוב, מכיוון שהם עובדים טוב גם לבנים וגם לבנות.

נתינה

היא אחת מאותן פעילויות שלוקחות מחשבה, אך יכולות להיות קשות כשמדובר בבאב ies. למצוא את המתנות הטובות ביותר לתינוק יכול להיות מסובך, במיוחד אם אתה מקלחת תינוק או שכבר בחרת במרשם תינוקות. מתנות לתינוקות לקבוצות הן אופציה נהדרת, בין אם מדובר בקולגות, בקבוצת הפעילות שלכם או בשכנים.

המתנות הטובות ביותר לתינוקות, בנים ובנות, הן מתחשבות, שימושיות ומקבלות נקודות בונוס להתאמה אישית. המשך לקרוא את רשימת המתנות הטובות ביותר לתינוקות השנה, הכוללת ציוד שימושי לתינוקות, מוצרים לילדים מתבגרים ועוד.

כל אם טרייה שאתה מדבר איתה אומרת שהתינוק שלה

הוא מתנה יקרה מפז שכולם צריכים. התייעצנו עם מומחים מהמכון הטוב ביותר לניהול משק בית וערכנו מדי שנה בדיקת מעבדה קטנה למוצרי תינוקות בכדי להעניק להורים חבילה של הכל כדי למצוא את המתנות הטובות ביותר לתינוקות. וכדי שאמהות אחרות יקבלו אותן, ביקשנו מ -17 נשים לשתף את הדברים שיש להן לפני הלידה והלוואי שיהיו להן.

אם אתה רוצה להראות לבן זוגך הערכה מיוחדת לאירוע החיים הגדול שלו

מתנת דחיפה היא הדרך המושלמת לעשות זאת, ללא קשר לשפת האהבה שלך למתנות. מתנות דחיפה ניתנות לאמהות טריות על ידי אנשים משמעותיים או בני משפחה, ולא מתנות טיפוסיות כמו תכשיטים.

צרור הכובעים והחיתולים המקסימים הזה של מוניקה ואנדי

הוא אחד מרעיונות המתנה הטובים ביותר להורי גורמה עם מצרכים תואמים לארוחת בוקר כמו פנקייק, וופלים, ביצים ובייקון מודפסים ועשויים מכותנה אורגנית. הורים חכמים ועשויים DIY יאהבו את המתנה הזו לתינוק העשויה צעצועי סיליקון. ההורים ישמחו שהענקתם אותם, ולפני שהם יודעים זאת, יהיה להם תינוק בידיהם.

דילוג לתוכן