מדריד – מה חובה ואסור לפספס בטיול

musestudios.co.il  > נסיעות ותיירות >  מדריד – מה חובה ואסור לפספס בטיול
0 Comments

אם תכלול את מדריד בטיול שלך בספרד, זה אולי נראה כמו עקיפה קטנה ללכת למרכז הארץ. מדריד מחוברת בכביש, ברכבת ובאוטובוס, כך שלא לוקח הרבה זמן לחשוב על ביקור בעיר.

ישנם מקומות אירוח רבים במיקום מרכזי במדריד

לא רק בפוארטה דל סול, אלא גם בגראן ויה, אז אל תשלול שום דבר. לטייל בספרד קל וזול, ויש לכם מבחר רחב של מקומות לינה במדריד. כמו שאמרתי, במדריד יש את המטרו, ולכן אין שום סיבה לא להגביל את עצמך בחיפוש אחר מקום הלינה המושלם.

דבר נוסף שאינו תיירותי במדריד

הוא טיול מחוץ לגבולות העיר. טיול היום הפופולרי של מדריד לטולדו הוא משהו אחר לגמרי, אז בדקו את חמשת הטיולים היומיים האלטרנטיביים של מדריד. לא רק במדריד, אלא גם בערים אחרות, זה אחד הדברים הגדולים ביותר להסיר את כל המראות מהרשימה.

גלה כיצד לקנות מלית של פאי דלעת, לראות כדורגל אמריקאי ולאכול ארוחת חג ההודיה ביתית במדריד. אם אתם חושבים לארוז את הצעיף שלכם, בוודאי יהיה לכם כיף רב עם כל הפעילויות המקומיות הייחודיות בבירת ספרד.

יש כל כך הרבה דברים מקומיים ייחודיים לעשות במדריד

ואחרי שחייתי כאן שנתיים, גיליתי כמה מהם. במדריך זה אני עונה על כמה מהשאלות הנפוצות שקיבלתי על כל הדברים במדריד. אם אתה פוגש תרמילאי ברונטי, הנה אחד המקומות הסודיים שלי במדריד.

מדריד

היא עיר כל כך מלאת חיים ותרבות שקשה לעשות לה צדק רק בכמה פסקאות. עם המדריך הזה לאכילה, שתייה, שהייה ומסיבות במדריד, מובטח לכם שתעלו על שבילי התיירות. ומדריד מחזיקה את שלה, מכיוון שבאירופה יש כמה ממוזיאוני האמנות הטובים ביותר באירופה, עם יצירות מופת מתקופת הרנסנס ויצירות הזרע של המאה העשרים שמחכות לרתק אותך.

המוזיאון דל פראדו

הוא אחד המוזיאונים המתויירים בעולם עם יצירות מופת של גויה, בוש, טיציאן, ולסקז ואחרים. Museo Nacional Centro de Arte Reina Sofia כולל את אוסף האמנות הטוב ביותר של המאה ה -20, כולל יצירות של פיקאסו ודאלי. מדריד היא גם אחד המקומות הטובים ביותר לבקר באמנות האירופית, עם משולש זהב של מוזיאונים ברמה עולמית, כולם נמצאים במרחק הליכה.

במטבח הגורמה תוכלו להתיישב ליד אחד השולחנות הרבים וליהנות מהנוף הבלתי מוגבל של מדריד

במשך 4EUR בלבד תוכלו לעלות לגג Circulo Bellas Arte כדי ליהנות מנופים עוצרי נשימה של המטרופולין היפה, מבנים וציוני דרך מפורסמים של העיר וקו הרקיע שלה. נסיעה מהירה במעלית לקומה 9 ויש לכם את הנופים הכי חסרי הפרעה במדריד.

מדריד

היא עיר מסבירת פנים, תוססת, חובבת מסיבות ובחירה נהדרת לחופשה. העיר מדריד, הממוקמת במרכז ספרד, ידועה בזכות האטרקציות התרבותיות הרבות שלה. מדרילנוס, כפי שאנו מכנים את העיר ביתנו, קוראים לה בית כיוון שאנו אוהבים לקבל כמה בירות בערב, ללכת לתיאטרון, לעולם לא לפספס תערוכת אמנות ותמיד יש להם תקציב לפעילויות חופשיות מבריקות.

כדי ליהנות מחופשת העיר שלך, בעיר מדריד במרכז ספרד יש את כל מה שאתה צריך. תוכלו לחקור את המוזיאונים בעיר, לבקר בארמונות המלכותיים ולבלות אחר צהריים באחד מהפארקים הרבים. הפארק המרכזי של מדריד, הפארק הוא המקום המושלם לטייל בו ולהירגע ביום יפה.

לאורך כל הקיץ יש תערוכות, קונצרטים, אמני רחוב ומופעי בובות. אם אתם מעוניינים באמנות שלכם, צאו לאחד מהסיורים המודרכים הפרטיים שבה. יש גם אגם גדול למי שרוצה לשכור סירה, ומסלולי טיול רבים ומדשאות לשכיבה.

ספרד מפורסמת בשר חזיר שלה ותמצאו שפע של מקומות ליהנות ממנה במדריד

במהלך טיולנו במדריד, טורטיות ספרדיות, ביצים בבישול איטי, מנות עם בצל, תפוחי אדמה וסנגריה מצאו את דרכן לשולחננו. למד פלמנקו – ריקוד פלמנקו מפורסם במדריד ותוכלו למצוא הזדמנויות רבות לראות וללמוד אותו בעיר.

אם אתה באירוע חזיר, אתה תמיד יכול ללכת לארוחת צהריים של טאפאס. תוכלו לקרוא עוד על חווית הבישול שלי בשיעור בישול טאפאס במדריד במאמר זה.

מדריד

היא עיר של אינסוף טאפאס, טברנות, מסעדות וברים. השוק הטוב ביותר, סן אנטנה, ביום ראשון אחר הצהריים, כאשר דוכני האוכל היו פתוחים והבתים עם המנגלים המוארים היו קלים לראות. השווקים תמיד מלאים עד להתפוצץ, והייתי מבקר במדריד מבלי לעצור בג'מייקה.

הדבר הכי פעיל שאתה יכול לעשות הוא לא במדריד, אלא אחד הדברים החשובים ביותר שאתה צריך לדעת. אם אתה רוצה ליהנות מהגסטרונומיה המקומית ולחפש מסעדות פאייה, אתה בהחלט צריך להימנע ממדריד.

המשך עם רשימת הדברים שכדאי להימנע מהם במקומות שונים

החל מ 8 דברים שלעולם לא כדאי לך לעשות בברצלונה, והמשיך עם דברים שכדאי להימנע מהם בעומאן ובסיאול, עבור לערך הבא. המטרה היא שם, אתה רק צריך לדעת מה לעשות ומה לא לעשות. להלן שמונה דברים שלעולם לא תוכלו לעשות במדריד, על ידי עמיתי לבלוגר אמיר מ"דרך שלי בעולם ".

כדי לוודא שתפיק את המקסימום מהיורו שלך, אני ממליץ לקנות כרטיס תייר במדריד. זה נותן לך כניסה חופשית למגוון מקומות בעיר, כולל למעלה מ -50 מוזיאונים ואטרקציות, אתה מקבל גישה עדיפות, מה שאומר שאין לך תורים והרבה שירותים בחינם אחרים. אתה יכול לקנות את כרטיס מדריד לתקופה של 24 שעות, 28 שעות, 72 שעות או 120 שעות, אך אני ממליץ לארגן את זמנך כך שתבקר במקומות בתשלום תוך 24 שעות.

דילוג לתוכן