מבנה אתר אינטרנטי

musestudios.co.il  > עסקים ותעשייה >  מבנה אתר אינטרנטי
0 Comments

ארכיטקטורת אתרים ידידותית לקידום אתרים מוגדרת מהיום הראשון, ובמאמר זה נעזור לך להבין את החשיבות של מבנה האתר עבור קידום אתרים ולבחון דרכים בהן תוכל ליצור אותו. מבנה האתר משלב משהו המפריד בין אתר טוב לחוויה נהדרת, ויוצר משהו שמפריד בינו לבין רע.

מבנה האתר

הוא עמוד השדרה של אתר, כשם שעיצוב ותוכן הם גופו ונפשו. מבנה האתר מתייחס לאופן בניית האתר, לקישור כל עמוד משנה של האתר זה לזה ולמבנה ההיררכי שאחריו. מבנים מתייחסים למבנה העיצוב של האתר, התוכן, הפריסה, ממשק המשתמש וחווית המשתמש.

Zalan Taller of Morningscore מסביר כי יצירת מפת XML תעזור למנועי החיפוש להבין את מבנה האתר בעת חיפושו בו

מבנה טוב של האתר מקל על הסורקים לדפדף ולהוסיף לאינדקס את דפי האתר שלך. עם ארכיטקטורה מוצקה של דפי אינטרנט, דפי אינטרנט מובנים היטב המקושרים בצורה רלוונטית, סביר יותר שהאתר ייעשה חיפוש על ידי בוטים של גוגל, כך שניתן יהיה למצוא דפים ותוכן בגוגל. מבני האתרים נוגעים במיוחד לאופן בו דפים המחוברים לאתרים מקובצים, מקושרים ומוצגים לבוטים הזוחלים ולמשתמשים – סריקת בוטים המשמשת את מנוע החיפוש.
למידע נוסף בנושא של מבנה אתר אינטרנטי באפשרותך לגלוש לאתר kratza.co.il

הבנת האלמנטים המשמשים לעיצוב מבנה האתר שלך תעזור לך לקבוע את הבסיס לצמיחת האתר שלך

ותוכל גם להשתמש בו ליצירת נושאים, שיכולים להיות שימושיים אם תבנה מחדש את אותו סוג של פרויקט אתרים שוב ושוב. ראשית נדבר כיצד לעצב את מבנה עמוד האינטרנט בצורה נכונה בדף העיצוב, ואז נדבר איתך על כמה חשוב להשיג מבנים אלה נכון במהלך הפיתוח ולהשתמש בעיצוב דפי האינטרנט כדי ליידע את מבני עמוד האינטרנט. תחילה אנו נותנים לך סקירה בסיסית כיצד להגדיר את מושג מבנה האתר לפרויקט שלך, ולאחר מכן נציג כמה תרשימי זרימה בסיסיים ושיטות שפיתחנו כדי ללכוד באופן אוטומטי את מבנה האתרים עבור אתר מסוים.

מבנה האתר מתייחס לאופן בניית האתר ואופן קישור דפי משנה בודדים

מבנה האתר מתייחס לאופן שבו מידע ותוכן של אתר מוצגים במסגרת השימושיות וההצגה. מבנה האתר המתייחס לפריסתו, אופן הגדרתו וכן כיצד מקושרים יחד כל העמודים באתר, כגון העמוד הראשי ודפי המשנה.

אתר שטוח מתוכנן כך שמשתמשים ומנועי חיפוש יוכלו לנווט באתר בכמה לחיצות בלבד בדף הפתיחה

מבנה עמודים שטוח פשוט הוא כזה שאין בו דפים, והוא נשמע קל ליישום, אך הוא לא. מבני ניווט אקראיים הם כאלה שבהם ניתן לעבור מדף אחר באתר לכל דף באתר כולו. ניתן ליישם בקלות מבני עמודים שטוחים, כאשר כל עמוד הוא דף יחיד עם עמוד משנה אחד או יותר.

על ידי יצירת מבנה עמוד רזה שקל לנווט ושימושי למשתמשים שלך

תראה צמיחה. אתה יכול להגדיל את התנועה, לייצר הכנסות ולהגדיל את התנועה על ידי עבודה על מבנה האתר שלך. ניתן להשיג מבנים דפי אינטרנט יוצאי דופן בעזרת מבנה עמוד שטוח פשוט ומבנה ניווט אקראי, אך לא ללא מאמץ.

בעת תכנון האתר שלך ועיצובו מחדש

יש חשיבות עליונה שתיצור את מבנה האתר שלך עם הדירוג הרצוי. ישנם סוגים רבים ושונים של מבני אתרים, אך אפשרות ה- SEO היעילה ביותר היא לשמור על תצוגה היררכית, וכאן תוכן הדף ממוקם כראוי. אם תתעלם מהעובדה שמבנה האתר הוא היסוד של האתר והוא אחד מגורמי ה- SEO החשובים ביותר שלך, צריך לארגן מחדש את כל הניווט באתר. מבנה הדפים קיים במגוון דרכים, החל מדירה פשוטה ועד מבנה מורכב יותר, ואין דרך ראויה למקם את הדפים והתוכן במקום בו הם לא אמורים להיות באתר.

מבנה העמודים האידיאלי עבור האתר שלך צריך להידמות למבנה היררכי

עם דף התחלה מרכזי ומספר קטגוריות משנה בתוכו. מכיוון שרוב האנשים מכירים את הארגון ההיררכי ויכולים להוות בקלות מודל נפשי של מבני אתרים, לסידור הקטגוריות והתת קטגוריות החשובות ביותר יש יתרון רב על פני ארגוני אתרים מורכבים. הצורה הפשוטה ביותר של צורת אתר היררכית היא Star Hub, או "Hub", כפי שאנו מכנים אותו, שם אתה מגדיר את הדפים שמסודרים סביב דף הבית המרכזי. מכיוון שרוב האנשים מכירים את ההיררכיות של הארגון והם יכולים בקלות ליצור מודלים נפשיים של מבנה המקום. כמו רוב האנשים, "פריסה עם קטגוריות גדולות או תת קטגוריות יכולות להיות בעלות יתרונות חזקים על פני קומפלקסים בארגון האתרים, מכיוון שרוב העמים מכירים את היררכיית העמודים ואת מבנה האתרים שלהם.

דילוג לתוכן