יעוץ ארגוני ועסקי

musestudios.co.il  > עסקים ותעשייה >  יעוץ ארגוני ועסקי
0 Comments

שירותי הייעוץ הניהולי של מומנטום מתמקדים בסיוע לארגון שלך לתעדף ולבצע פרויקטים אסטרטגיים להשגת רווחיות ויעילות רבה יותר. יועצי ניהול מציעים ייעוץ ניהול כדי לסייע לארגונים לשפר את הביצועים והיעילות שלהם. הייעוץ מספק תמיכה בניהול שינויים ארגוניים, פיתוח כישורי אימון, ניתוח תהליכים, יישום טכנולוגיה, פיתוח אסטרטגיה ושירותים לשיפור תפעולי.

יועצי הניהול המנוסים שלנו יכולים לעזור לך לזהות את הצרכים העסקיים שלך וללכת לאן שצריך

כדי להגיע לשם. ארגונים מסתמכים על יועצי ניהול מכמה סיבות, כולל קבלת ייעוץ חיצוני אובייקטיבי וגישה למומחיות מיוחדת מיועצים. פרדריק ווינסלו טיילור המציא את שיטת העבודה הראשונה של הארגון עם המצאת הניהול המדעי, המכונה גם שיטת טיילור, ולכן הצליח ליצור את הקריירה של יועצים עסקיים רבים אחרים.

רבות מהחברות בשלוש הגדולות מציעות גם שירותי ייעוץ ניהולי לארגונים ללא מטרות רווח

פילנתרופיות ומשימות. יועצי ניהול יכולים להביא שיטות ומסגרת משלהם להנחיית זיהוי בעיות ולשמש בסיס להמלצות, הנחשבות לשיטה היעילה והיעילה ביותר לביצוע משימות עבודה. ללקוחות יש זכות לצפות כי על ידי התמחות ביחסים ותהליכים אנושיים רגישים, יועצי ניהול יוכלו לשפר את יכולתו של הארגון לפתור בעיות עתידיות והווה.

כאשר יועץ ניהול מפתח הבנה מעמיקה של חברה

הוא נכנס לשלב ההערכה במטרה לזהות שינויים נחוצים. בעיות יכולות לכלול בעיות בעלות או ניהול, או לזהות בעיות חדשות שהם מגלים בגלל האובייקטיביות שלהן. יועצים העובדים בתעשייה או בעסק שלך חייבים להתאים את הסגנון, הגודל, הצרכים, המטרות והרקורד שלך. אתה לא רוצה יועצים עם הניסיון הנכון רק כי הם צריכים להראות הצלחה בחברה כמו שלך.

יועצי מומנטום עובדים עם הצוות שלך

כדי לגבש פתרונות עסקיים מקיפים לאתגרי המפתח של הארגון שלך. ייעוץ קלט / פלט רבים מערבב פרויקטים מחקריים ומסלולי קריירה, כאשר כמה יועצים אחראים לפרויקטים מבוססי לקוחות ומחקר, ואחרים שומרים על הפרדה בין השניים. כאשר יזמים שוקלים להזמין יועץ ניהול, הם לעיתים קרובות זקוקים לעזרה מנקודת המבט של דרכם הנבחרת כזרז לשינוי בחברה שלהם.

על חברות לעבוד עם יועצי ניהול אם הן רוצות לשפר את הרווח

שביעות רצון הלקוחות או את המורל של עובדיהן. יועצים המשלבים משמעות בפרקטיקה שלהם יכולים לתרום להנהלה הבכירה במשימה החשובה של שמירה על קיימות הארגון בעולם משתנה. בנוסף להגברת מעורבות הלקוחות ומעורבותם בשלב זה, יועצים יכולים לעורר התלהבות ולעזור לאחד את הארגון, לא רק את האחראי על מעורבות.

יועצים ארגוניים פועלים כמומחים חסרי פניות בהיבטים שונים של אופטימיזציה לעסקים. לקוחות הזקוקים לעזרה בהגדרת הבעיות האמיתיות ואין להם סמכות להתווכח עם מנהלים הנחושים לעקור את בעיותיהם אינם זקוקים ליועץ ניהול.

תפקידו של יועץ OD

הוא להעריך תחום מסוים של רווחה ארגונית ולהציג תוכנית פעולה לשינוי. ארגונים קוראים ליועצים לפתור בעיות ספציפיות, להציע הכשרה ועזרה בשינויים גדולים ושינויי מנהיגות. פסיכולוגים תעסוקתיים וארגוניים עובדים כיועצים ארגוניים ודורשים מאסטר או דוקטורט על מנת להתמחות בפסיכולוגיה תעסוקתית וארגונית.

קיים מגוון רחב של שירותי ייעוץ מיוחדים המותאמים לצרכי ארגונים ייחודיים

יועצי OD יכולים לא רק ללמוד כיצד לזהות צרכים ארגוניים, אלא גם לספק משוב יקר ערך ולזהות דרכים לשיפור. אפשר לטעון שמי שעוזר ביישום המלצות, לוקח על עצמו את תפקיד המנהלים וחורג מעצות, חוצה גבולות לגיטימיים.
עבור מידע על יעוץ ארגוני ועסקי כדאי לבדוק ב- odc.co.il

ניהול שינוי ארגוני (OCM) מתמקד בצד האנשים של השינוי. פיתוח מנטליות לניהול שינויים מתחיל בפיתוח פרויקטים ורעיונות חדשים. OCM מנוהל בצורה גרועה יכול להוביל ליישום לקוי, חוסר יעילות וכישלון בפרויקט.

התכנון האסטרטגי מתמקד בצרכים עסקיים וביכולת הארגון לענות על צרכים אלה

לקוחותינו יכולים לנווט בסדרה של החלטות משולבות המשלבות החלטות ארגוניות, תיקים עסקיים והחלטות מיצוב אסטרטגיות. גישה לתכנים מלאים מהפסיכולוגיה הקלינית של אוקספורד דורשת רכישת מנוי.

תכנון אסטרטגי הוא התהליך המתקבל לשיפור היעילות התפעולית, תגובת השוק וערך הלקוח. זה האחרון יכול להוביל לתהליך המשפר את היעילות התפעולית ואת ההיענות לשוק, כמו גם את ערך הלקוח.

דילוג לתוכן