דירה להשקעה בבודפשט

musestudios.co.il  > נדל"ן >  דירה להשקעה בבודפשט
0 Comments

באפריל 2020 עלה מספר הדירות המושכרות בבודפשט, יעד התיירות הגדול ביותר בעיר, ב -22% בהשוואה לפברואר 2020. על פי מועצת ייעוץ הדיור והנדל"ן (LITT), מספר גדול של דירות מושכרות ל תיירים בהתראה קצרה, מתרחקים משוק השכירות לטווח ארוך.

במקביל

מספר הדירות המושכרות גדל בקיץ 2020 ב -20% בעוד השיעור ירד בבודפשט ב -25%. ברוב מחוזות בודפשט, במיוחד ביעדים תיירותיים וערים פנימיות, המחיר הממוצע של בית יד שנייה ירד ברבעון הראשון של 2020 ל -1.6 מיליון HUF (44,415 דולר), בעוד שהוא עמד על 2.47 מיליון HUF (68,565 דולר) לבתים שנבנו לאחרונה. הביקוש ירד עוד לפני המגיפה.
עבור מידע על דירה להשקעה בבודפשט ניתן לבדוק כאן: dombp.com

רכישת דירה בבודפשט

היא כחמישית מעלות הנכסים הדומים בלונדון או בפריז. מחירי הדירות בבודפשט בתחילת 2021 עולים בממוצע 22,000 יורו / מ"ר. המחירים בדירות שנבנו בנוסף ל- 300 000 huf / sqm מתחילים ב- 300 000 huf ומעלה ועולים עד 1000 000 hUF או יותר בהתאם למיקום ולמצב הנכס.

למי שמחפש השקעות נדל"ן זרות

בודפשט היא אופציה משתלמת עבור רבים. הסגנון הקלאסי היפה של דירות בודפשט, השקעות זרות עצומות, מספר תיירים וסטודנטים הולך וגדל, מטבע מקומי חלש ושוק השכרות חזק הופכים את בודפשט למקום נהדר להשקעה בנדל"ן. מכיוון שבודפשט היא יעד תיירותי כה פופולרי, יש צורך ממשי בדירות Airbnb.

שוק השקעות הנדל"ן בבודפשט

הונגריה, שגשג משנת 2015 עד 2019 ואז קיפא. בהשוואה להונגריה, מדינה נטולת מרכז אירופה של גבעות ומישורים עם 10 מיליון תושבים, עם פראג וורשה, שגודלן, כוח הקנייה והגיאוגרפיה דומות להן, מחירי הבתים נמוכים בהרבה. המגיפה העולמית, שעדיין יוצאת מכלל שליטה בהונגריה, הגיעה לשיאה בסוף 2020 ובאביב שעבר, ועצרה עשרות שנים של עליות מחירים במדינה.

למרות שמחירי הנכסים עדיין נמוכים משאר בירות אירופה, מחירי הנכסים עלו בשנים האחרונות בשל הפופולריות הגוברת של בודפשט כיעד תיירותי (8-10% בבירת הונגריה מאז 2016).

הודות למחירי הנדל"ן הנמוכים בהשוואה למדינות מרכז אירופה אחרות

יותר אנשים משקיעים בשוק הנדל"ן של בודפשט. לדברי מומחים, מחירי הנדל"ן המקומיים בעיירות סביב אגם בלטון עלו ב -20% ל -25% כתוצאה מהמגיפה, התואמת את מחיר המחוזות היוקרתיים ביותר בעיר. כתגובה לדרישה הגוברת לנדל"ן, שוק בודפשט עורר עניין של משקיעים בינלאומיים.

השקעה בשוק הנדל"ן של בודפשט פירושה ששווי הבית שלך עשוי לעלות עם הזמן. שוק הנדל"ן בבודפשט צומח בקצב שנתי של כ -15%, אך החזר ההשקעה אינו ערובה.

אם אתה בעל נכס בבודפשט

הונגריה ובעל השקעה בנדל"ן, אתה אחראי להבטחת דירה בשוק ההשכרה. לאחר שקיבלת את חשבון הארנונה שלך, תוכל לרשום את הדירה במשרד המחוז המקומי. על רכישת 2 דירות בבודפשט יש לשלם דמי תכנית של 20,000 $ ומס ארנונה של 4%.

אחד היתרונות העיקריים בנכס השקעה מסורתי הוא ההכנסה החודשית משכירות שהנכס מייצר. התשואה לשכר דירה ברוטו מקובלת בבודפשט, היא התשואה ברוטו לדירה להשכרה ב -56% ובבודה פשט רק 52%.

אם אתה מחפש גניבה אמיתית בכל הנוגע לרכישת נכס בבודפשט

ייתכן שתרצה לשפץ דירה מנוהלת ולהרוויח על ידי מכירתו (המכונה גם הנפקת נכס) או לשמור אותו והשכרתו. השקעה מינימלית של 200 אלף דולר תספיק לרכישת שתי דירות בבודפשט. לפני שאתה קונה את הנכס להשכרה לטווח ארוך, עליך להכיר את השוק, למצוא דיירים טובים ולהצליח להשיג אותם.

אם אתה חושב להיכנס לשוק הנדל"ן של בודפשט

עליך לחשוב היטב על מה עליך לקחת בחשבון לפני שזר יקנה נכס בהונגריה. אם אתה רוצה לקנות, לשכור, להשקיע או לשכור דירה בהונגריה, אתה יכול לעשות זאת בצורה הנכונה מבלי למצוא נכס בבודפשט. Budapest Estates היא חברת ניהול נדל"ן ושירותי נדל"ן בשירות מלא המציעה מספר רב של נכסים העונים על צרכי ההשקעה שלכם בבודפשט.

בנדק משתף פעולה עם מספר סוכנויות בבודפשט כדי לעזור לך למצוא נדל"ן בהתאם לדרישותיך. העסק העיקרי שלו הוא ניהול נכסים. לכן הוא מכיר היטב את שוק ההשכרות ולא יביא לך נתונים מוגזמים אך הוא אחראי לניהול ההשקעות שלך.

החיפוש אחר נכסי השקעה לטווח ארוך בבודפשט אינו מוגבל על ידי תקנות העיר, מה שאומר שיש לנו מבחר רחב של נכסים במחוזות נוחים (VI, VII, VIII, IX, XIII) שאינם ממוקמים באזורים עירוניים רועשים ויש להם אזורי מגורים שקטים המוערכים.

חלק זה של העיר ממוקם במיקום מרכזי

שבו שוק ההשכרה חזק מאוד ופופולרי להשקעה בנדל"ן בבודפשט. גדלי קרקעות גדולים זמינים כאן, כמו גם באזורי השקעה חשובים אחרים בשוק הנדל"ן של בודפשט. שוק השכירות הטוב ביותר בבודפשט למשקיעי נדל"ן הוא הרובע ה -9, שנמצא במרחק דקות ספורות בלבד בחשמלית כשהוא פתוח.

רובע זה, המוקף באוניברסיטאות, יוצר שוק שכירות תוסס למשקיעי נדל"ן בבודפשט. הרובע ה -9 הוא רובע סביב האוניברסיטה, היוצר שוק השכרה תוסס מאוד למשקיע הנדל"ן בבודפשט.

דילוג לתוכן