גיוס עובדים וירטואליים

musestudios.co.il  > אמנות ובידור >  גיוס עובדים וירטואליים
0 Comments

זמנים קשים אלה דורשים הרבה יותר גמישות מצד המעסיקים בכל מה שקשור לשכירת כישרונות חדשים. כיצד אנו יכולים לעזור לך בבניית צוות גיוס יעיל באמצעות כלים וטכניקות גיוס וירטואלי וגיוס זריז? עכשיו הגיע הזמן להתרחק ממודל הגיוס המסורתי, שבו עובדים ומועמדים מוגנים זה מזה על מנת להניע את מאמצי הגיוס. זה רק מקשה על הליך הגיוס לחברות המעסיקות מבפנים ומחוצה לה. קיימות מספר גישות שונות לגיוס וירטואלי, כגון שימוש במדיה חברתית, אפליקציות מובייל וצורות תקשורת אחרות. מדריך זה מספק חמש אסטרטגיות שתוכלו ליישם כדי לעזור לחברה שלכם לגייס, להעסיק ולהעלות עובדים חדשים בצורה יעילה באמצעות צוות מרוחק, שיעזור לחברה להמשיך ולגייס כישרונות מובילים שיוכלו לענות על צרכי משאבי האנוש. כדי לבנות במהירות צוות וירטואלי עבורך כחברה, עיין באחת מסוכנויות הגיוס שהוזכרו כאן. באמצעות שיתוף פעולה זה אנו מפתחים אסטרטגיית גיוס מקוונת המעניקה לחברתך נוכחות מקוונת גדולה ומושכת מועמדים לדלת הכניסה הווירטואלית שלך.

כשאתה מחפש פתרון גיוס וירטואלי

חפש כלים ותוכנות המשתלבים בצורה חלקה עם טכנולוגיית הגיוס הקיימת שלך. אם ברצונך ליישם תוכנה חדשה, ודא שאתה משלב אותה עם ATS כדי ליצור חווית גיוס טובה ככל האפשר עבור הצוות הווירטואלי והעובדים של החברה שלך.

תוך

כדי תכנון אסטרטגיית הגיוס הווירטואלית שלך, חשוב על משפך המועמדים וכיצד הטכנולוגיה יכולה לעזור לך להתאים אישית את נקודות המגע שלך למועמד לתפקיד יועץ הגיוס של covid-19. אם אתה משתמש בו כחלק מאסטרטגיות הגיוס הרגילות שלך, תוכל לשלב אסטרטגיות וירטואליות בתהליך הגיוס שלך.

גיוס וירטואלי עשוי לעבוד אחרת מגיוס מסורתי

אך עדיין עליו לעמוד באותם סטנדרטים. המעבר לגיוס וירטואלי לא צריך להיות פשוט תגובה לנסיבות, הוא יכול ליצור פרדיגמה חדשה לגיוס הוגן ואובייקטיבי. בדיוק כמו אסטרטגיית גיוס לקמפוס, אסטרטגיית גיוס לקמפוס צריכה להתחיל בתהליך הגשת הבקשה ובתהליך הגיוס עצמו.

כשאתה מעסיק עובדים וירטואליים

זה התפקיד שלך לוודא שהם יכולים לעבוד ביעילות עבור העסק הקטן שלך. המשמעות היא לחפש מיומנויות נוספות שהעובדים המרוחקים שלך צריכים כדי להצליח בתפקיד וירטואלי. הבנת צרכיהם להניע אותם יכולה למקסם את תפוקת העבודה ולבנות מעורבות צוות וירטואלית.

אם אתה מבצע את תהליך הגיוס הווירטואלי ואת זכות ההקמה

אתה יכול להימנע ממלכודות רבות של גיוס מסורתי, כגון הכשרה לקויה, ביצועים חסרים ותקשורת לקויה. הבנה כיצד ליצור סיור וירטואלי היא המפתח להבנת יכולתה של החברה שלך לשפר את הגיוס הווירטואלי, כמו גם את היתרונות של הצמדת צוות וירטואלית.

גיוס וירטואלי יכול לפנות את תהליך הגיוס ומאפשר לך לעקוב ולגייס מועמדים מרחוק. בכך שהם מציידים את המגייסים שלך באפליקציות אוטומטיות, הגיוס הווירטואלי מאפשר להם לסנן מועמדים נוספים במסגרת זמן קצרה יותר.

שימוש בתוספת הזמן המוקדמת לצורך גיוס וירטואלי והעלאת עובדים משתלם אם יש לכם עובדים וירטואליים מרוצים

מסורים ופוריים. אם תגדיל את מאמצי החברה שלך לגייס אנשים לעבודה מרחוק, כמה שיפורים בתהליך כבר מההתחלה יכולים לעזור לך להעסיק אנשים שנשארים נאמנים לחברה שלך ולתרום תרומות חיוביות לאורך זמן. בנוסף לשמירה על מרחק חברתי, הראיון הווירטואלי עם COVID-19 מספק גמישות למועמדים, מגייסים ומנהלי משאבי אנוש, ומאפשר לחברות להוזיל עלויות, להגדיל את הטווח הגיאוגרפי ולחסוך זמן. עובדים יכולים לעזור לשכנע את המועמדים שהוצבו להשתתף באירועי גיוס וירטואליים ובסופו של דבר לקבל הצעה. על ידי זיהוי מועמדים חזקים ממאגר המשתתפים הווירטואליים באירועי גיוס, תוכלו לזהות ולתכנן אותם בכדי להניע את תהליך הגיוס.

ככל שהעובדים לומדים יותר פתרונות עבודה וירטואליים, הם יצפו למידת נוחות מסוימת. הפיכת התהליך לפשוטה ביותר עבורם תעזור ותסייע גם לעובדים חדשים להרגיש בנוח עם הרעיון של עבודה מרחוק.
למידע מורחב בתחום של גיוס עובדים וירטואליים באפשרותך לגשת לאתר fillva.com

אז אל תשכח לחשוב איך אתה יכול להציע למועמדים שלך חוויה אינטראקטיבית

ראיונות וידאו מאפשרים לך ליצור קשר עם מועמדים בסביבה אישית במהלך הגיוס הווירטואלי. גיוס מציאות מדומה יכול לתת למגייסים את היכולת להעריך יותר מועמדים מבלי לבזבז כסף כדי למשוך אותם פיזית לראיונות מרובים. מגייסים יכולים להגיע למועמדים איכותיים יותר באמצעות גיוס וירטואלי ואף לארח אירועי גיוס במציאות מדומה.

אם אתה נמצא בשלבים הראשונים של העסקת צוות וירטואלי לחלוטין להפחתת עלויות תקורה, או אם אתה חברה מבוססת שרוצה להרחיב את אפשרויות המועמדים או אפילו להגדיל את שביעות הרצון של העובדים, גיוס מרחוק הוא הדרך ללכת .

אסטרטגיית גיוס במשרד וירטואלי הגיונית לחלוטין ותמצאו את ההתאמה המושלמת

אם אתה משתמש רק באסטרטגיות גיוס וירטואליות, המועמדים ירגישו מוערכים ומעורבים באופן אישי, אך אם הם חווים חוויות שליליות בתהליך הגיוס הווירטואלי, תהיה לכך השפעה שלילית על העסק שלך. על ידי אימוץ שיטת הגיוס, המועמד אינו מרגיש מוערך או מעורב כאילו אתה משתמש רק באסטרטגיות גיוס וירטואליות.
למידע מורחב בתחום של כניסה לאתר נא לגשת לאתר menashe.org.il

דילוג לתוכן